تنهایی ...

دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن 

که من از  

آوار بی تو بودن می ترسم ...

نظرات 18 + ارسال نظر
*** چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

حکایت ما و دوستان
حکایت ماه در برکه ست
در دلند و از ما دور

کاش هر از گاهی
یادی از ما میکردی دوست عزیز ...

مصطفی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

بی تو
چمدانی ست دلم
که تنهایی ام را
درآن تامی زنم
وقفلی از دلتنگی
بر آن می گذارم
که رمزش
حرف اسم
توست

مصطفی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

با چشمانت حرف دارم ...
می خواهم ناگفته های بسیاری را برایتبگویم...
از بهار،
از بغض های نبودنت،
از نامه های چشمانم... که همیشه بی جواب ماند.
... باور نمی کنی؟!
تمام این روزها
با لبخندت آفتابی بود
اما
دلتنگی آغوشت ... رهایم نمی کند،
به راستی...
عشــــــــــق بزرگترین آرامــــــــــش ­ جهان است.
سید علی صالحی

مصطفی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

کمی آرامتر باران....

او دیگر در کنارم

نیست

نسترن یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

شعر زیبایی بود. امیدوارم سال خوبی داشته باشی. به من سر بزن. منتظرت هستم.

مصطفی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

مهم نیست
عمر
"کوتاه" باشد ، یا "بلند"
...مهم ، نفس هایی ست
که با تو "کوتاه"
و بی تو "بلند"
کشیده می شود ...!
گرچه ...
سهم من از عمر
همان نفس های بلندی ست
که نشان از عمر کوتاه با تو بودن دارد .......

مصطفی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ


اگه زندگی اینه ، من از مُردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا ، شاید مُردم هواسم نیست
...

برفی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://barfesiah.blogfa.com

چه شعر زیبای
برای خودتونه؟
تشبیه جالبی بود

مصطفی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

خدایا
تو می دانی آنچه را که من نمی دانم
در دانستن تو آرامشی ست و در ندانستن من تلا طم ها

تو خود با آرامش ات تلاطمم را آرام ساز....
.......................

مصطفی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

تو را می‌خواهم
برای یک لحظه زیستن
و بعد،
بگذار تا ابد
ابرها ببارند!
سید علی صالحی

مصطفی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ


مدتی است ...

لبخند میزنم ...
بی دلیل
عشق می ورزم ...
بی تناسب
زندگی می کنم ...
بی خیال

"عباس کیارستمی"

مصطفی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

چه کرده‌ای ماهیِ کوچک
که این‌طور به امواج زده است خودش را
مردی که شنا نمی‌داند؟!

امید چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

سلام ساناز جان ...

چه خبر ...؟

کجایی خبری ازت نیست عزیزم ...؟

امید چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://sanbad.blogsky.com/

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم...

هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم...

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره...

هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره...

بابک شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://only-babi.blogsky.com/

سلام
جدید چیزی ندارین؟
منتظریم
مرسی

... چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

روزتان مبارک

سکوت شبانه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

اون عکس متحرک گوش چپ وبلاگت را بر ندار اون منو یاد گذشته میندازه

امید پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com

سلام ساناز جان ...

حالت خوبه؟

کجایی؟

فکر کنم طرفای انگلیس دیدمت ...

منچستر، آمستردام، ... نمی دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد